Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

SWEDISH APARTMENT WITH FEMININE TOUCH

2.5.13

wow.
Kada misliš da te ne može više ništa toliko iznenaditi, onda vidiš ovakav stan.
Veselim se većem stanu i iz razloga sa prve fotografije: kutku za odjeću koju nosimo svaki dan, vješalica na koju ću odlagati pripremljenu odjeću i obuću za posao. Baš ženski kutak. 
I ova roza vaza na podu, divim joj se, makar ju imam u stanu i gledam svaki dan.


 Kakav detalj, cigla na bijelome zidu?
Dobre ideje brzo se šire, pa je tako i ova fotografija brzinom munje obišla sve blogove.
To je čarolija bloga. Divno.

 Pogledajte samo ovaj sivi parket, odlično izgleda. 
I pogledajte VARMLUFT luster, prodaje se u Ikea-i za svega 30tak kuna.



 Klimt - Poljubac.
Predivno. Koju snagu ima to djelo. A meni moj dosadio, pa sam ga na neko vrijeme pospremila. *smile*
Sigurna sam da biste poželjeli takav dnevni boravak, a uistinu to nije teško postići.
Pospremite nebitno da može doći do izražaja lampa, stolić, poster i sl. 
Jedna kratka analiza, a dalo bi se pisati o ovome stanu.
Idem u krpe. Laku noć svima.




Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.









0 komentari:

Social Media