Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

ONCE UPON A DREAM

7.3.13


Ovako to nekako izgleda u mojoj glavi u zadnje vrijeme :)
Novi printevi sa Society6: Fawn i Jumbo Bubble Gum (1|2). Doručak: topli kruh sa maslacom i pekmezom od šljiva, suhe brusnice i topli bakin čaj od metvice. Hrpa printeva sa mojeg pinterest profila. Posjetite ga za još inspiracije. I slika od danas ujutro sa jezera Jarun. Bilo je tako sunčano i toplo, prava uživancija za mene i maloga Chuftu. Svega po malo, ideja puno, a vremena malo. Još mi se i rimuje :) 
Pusa svima i budite kreativni i sretni!






Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.










2 komentari:

Annie said...

lijepo si ti to sve ukomponirala,...sve u svemu,..
sviđa mi se,..pogotovo taj tvoj doručak i jutro na Jarunu!!!!
pozzz iz tmurne Dalmacije,...mi jedva čekamo ljeto!
anita
kissy

Lidija said...

hehe :) hvala Anita.

neka je tmurna dalmacija, nece jos dugo :) a i na ljeto ce vama dolje biti punooo ljepse nego nama. sigurno vam tokom cijele godine tako fino mirisi. to mi bas fali, cisti zrak i priroda.
kada sam gledala slike kuhinje (koje si zadnje stavila), kao da sam osjetila 'taj miris mora' !

:*




Social Media