Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

MEET THE ILLUSTRATOR // LANA COSIC

17.3.13

Danas vam predstavljam rad Lane Čosić
Već sam vam ranije ponosno pokazala svoj planer za 2013. godinu čiji je baš ona autor.
Lana se uz posao profesorice flaute bavi fotografijom, ilustracijom i grafičkim dizajnom. 

Posjetite njezin web shop GooseCloudShop
i predivan blog Goose and Cloud za još inspiracije. 








Tooth fairy ilustracija je moj favorit za dječju sobu. 
Čarobna!










Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.






2 komentari:

Lana said...

oooo, stvarno sam, ali stvarno, jako počašćena!! I moram priznati izbor fotki je super pa mi blog konačno izgleda kao oni poznati it-blogovi! ;) Hvala puno Lidija na ovoj lijepoj reklami! <3

Lidija said...

pa Lana tvoj blog i radovi su tako dobri da sam jedva odlucila koje slike uzeti. nekako su mi ove bile idealne za pravu proljetnu pricu :) vidim samo pozitivne rekacije. stvarno mi je drago ♥♥




Social Media