Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

SUNDAY AT MY PLACE

9.12.12


Ovo je moj stan, danas ujutro. Dečke sam poslala na plac i uhvatila se 'svog' posla. Na slikama vidite staru bakinu jastučnicu koja me zapravo i potaknula da sve ovo fotografiram jutros. Pospremila sam krevet i zagledala se.... pa krenu emocije. Zvijezda na polici je nastala sinoć iza ponoći. Sada ne znam da li bi ju bojala ili ostavila takvu... ili možda napravim sve varijane :::smile:::
U drugom redu vidite bijelu kutiju punu čudesa, to mi je omiljena kutija u kuhinji, čajevi od mente i lavande, jedan od njih od moje bake, mirisni štapići...
Nije lako stavljati ukrase po stanu dok je dijete malo. Svako malo neki od ukrasa završi na podu, a onda ga on zadovoljno skupi i donese mi sve dijelove: vidiš mama kako sam ja dobar :)




Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.










2 komentari:

Annie said...

Predivni detalji,..sviđa mi se tvoja zvijezda!
Slažem se sa tobom , dok su djeca mala jako je teško sve te detalje
držati u cjelosti!
nema veze, djeca će narasti i to jako brzo!:-((
topli pozdrav sa mora
annie

Lidija said...

Puno hvala Anita!
Eh da, baš kada se zamislim kako je brzo došlo do toga da može trčati po cijelom stanu i meni 'pripomagati', tako će doći i vrijeme kada će odrasti... jojj :(

Veselim se novom D&D!!
Pozdrav iz ledenog Zagreba :)

Social Media