Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

JUST SAY YES & DIY

29.10.12



Nadam se da je i vama lijepo počeo radni tjedan. Meni dobro znači kada sam puna ideja. 
Sastavila sam za danas moodboard koji vam može koristiti i pokrenuti vas. Prva fotka sa honeypie living etc bloga je prava inspiracija za izradu plakata kod kuće. Odaberite slike, riječi & sve što vas inspirira, zaljepite jedno pored drugoga i uživajte! Druga fotka je DIY božićno drvce, za sve koji vole moderno, novo, drugačije, i koji nemaju baš mjesta. Sve što trebate je ljepljiva traka i lampice. Bravo za love aesthetics! Imate primjer dobro organiziranog ormara, jednostavne a tako lijepe košare za kozmetiku, bulb lustera, naljepše pakiranje poklona i savršen kutak za odmaranje sa stil inspirationa.
A sada idem ja, imam posla sa rezanjem i crtanjem svog plakata. Laku noć svima.





Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.






2 komentari:

Annie said...

Predivan moodboard,upravo ispijam kavu i slažem
svoje kombinacije za božićno dekoriranje!
hvala na inspiraciji,..jako lijep blog sa puno stila i ukusa meni
jako sličnog!
topli pozdrav
anita/anniedecor

Lidija said...

Annie, puno vam hvala!
Isprva sam ovakve detalje spremala u posebne foldere i proucavala, pa sam na kraju odlucila pisati blog i podijeliti to sa ljudima.
Stvarno ga slazem iz srca, sve sto mi se svidi, slozim u predivan kolaz i nadam se da ce inspirirati druge ljude. U svemu ima nesto lijepo, i od svega se moze napraviti neka carolija, samo nam ponekada treba inspiracije.
Jako mi je drago upoznati istomisljenike i sve pohvale i vama!

Lijepi pozdrav
Lidija

Social Media