Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

SATURDAY SWEETS

3.6.12


Nadam se da imate dobar vikend. Danas mi je baš bio dobar dan sa mojim dečkima. Evo pred spavanje sam sjela malo pred laptop i koji god da sam blog krenula čitati, ova fotografija je bila na skoro svima. Odličan odabir Pella.


Ovo bi baš bio dobar poster za stan, Lana Del Rey lyrics. Na ovo sam naletila na Pinterestu, ne znam tko je to napravio. Ako možda vi znate, javite. 


Imam hrpu platnenih vrećica, ali toliko sam ih puta zaboravila ponijeti, pa teglim stvari u torbi i rukama. Sutra stavljam dva komada u torbu, pa neka se nađe. Habitually Chic

Jednostavno je uvijek najljepše. Heavenishere


Sanjam o sobi za svog maloga, sanjam ... Stokke


I ja ću imati ovakav sat.






Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.
















0 komentari:




Social Media