Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

GIBSON ROLL HAIR TUTORIAL

15.6.12



Vrlo popularna frizura, a tako je lako napraviti ju. Ja sam uspjela sinoć prije spavanja za 5 minuta. Tako da sam sigurna ako imate pola sata vremena da će vam ispasti i bolje nego da odete fizeru.
Pripremila sam slikovni tutorial sa odlične A CUP OF JO i tri video tutoriala.





Prvi video tutorial je vrlo jednostavan, tako sam ja napravila sinoć: tutorial no.1

Za drugi vam je potrebna vrpca za kosu koja u sebi ima metalnu žicu: tutorial no.2 Ja sam svoju kupila u Stradivariusu, ali imate je posvuda.

A za treći vam je potrebna tanka ukrasna traka: tutorial no.3





Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.










1 komentari:

Laura Daisies said...

I love this hair style, although I am not quite sure how to do it from the pictures. Have you done a video as well?

Social Media