Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

PINK LOFT IN BARCELONA

11.4.12


Drugi loft u dva dana. Koja sreća naletiti na takve primjerke u tako kratkom periodu. Industrijski stil sa rozim detaljima. Ovaj predivan dom smješten je samo 5 minuta od Barcelone. Savršena je kombinacija starog i novog za mladi par sa dvoje djece. Visoki stropovi i grede su zadržane, ali većina stvari je ipak promjenjena tokom renovacije. Dodali su gornji kat na kojemu se nalazi glavna spavaća soba, dok su sve druge prostorije smještene u prizemlju.

















Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.









2 komentari:

Nina said...

Lidija ovo je prekrasno, spavaća mi je najljepša....joj divota, i opet se ona slova svako malo odnekud pojave....

Lidija said...

pa s obzirom kakav je vas stan, mislim po dimenzijama, bas bi mogla natjerati Igora na neke preinake i mislim da bi za cas mogao izgledati ovako!!! a ja sam isto odusevljena, doslo mi je da placem :)




Social Media